Första grillningen för i år

Igår var jag på middag hos R och R, det var riktigt trevligt. R´s mamma och hennes sambo kom förbi också. Det var väldigt länge sedan jag träffade R´s mamma så det var riktigt trevligt. Vi grillade och drack vin och hade väldigt trevligt. Det var synd att så fort vi gick ut för att tända grillen försvann solen och den kom inte tillbaka på resten av kvällen. Vid halv nio-tiden gick vi in för då började det bli kallt. Då blev det kaffe och en massa snack och dans.

Åkte hem vid halv två, och var hemma halv 4! Två timmars resa! Resan gick ganska fort ändå, satt och lyssnade på Bon Jovi och njöt nästa hela vägen hem.

Idag blir det en ganska lugn dag, städning, tvättning  och film tänkte jag. Snart är första maskinen klar för torkning och sedan ska jag dra fram draken och ordna till golvet och diska lite kastruller och skrubba köket. Sen är jag färdig. Har redan dammat och plockat en stund så jag har kommit nästan halvvägs. Får inte glömma att vattna mina örter och mina blommor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0