Fått arslet ur vagnen!

Igår fick jag arslet ur vagnen, ringde till en cykelreparatör och kollade om de kunde hjälpa mig med min cykel, och det kunde de. Så idag ska jag lämna in min cykel på lagning, den har varit trasig i ungefär två år, så det är verkligen dags att laga den nu. Då kan jag cykla till och från bussen och liknande. Så det tog mig ungefär två år att få min cykel lagad, förhoppningsvis är det bara något som går att laga på tio minuter och inte hålla på att byta ut en massa delar.

När jag ändå åker och lämnar in cykeln ska jag ta en tripp förbi mormor och fika lite tänkte jag. Det var ett tag sedan jag träffade henne och ännu längre sedan jag var hemma hos henne, Så det passar jag på att göra idag på min lediga dag.

Imorgon ska jag åka och titta på min kusin som har spelning i stan. Det är sällan de har spelning i stockholmsområdet så man får passa på när de är här.  Tack och lov kunde en kollega byta pass med mig imorgon så jag kan åka och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0