Våren är på ingång, på riktigt denna gång tror jag

Nu verkar det som våren snart har tagit ett stadigt tag om landet, nu är det inte mycket snö kvar på marken/gräsmattan. Och det är någorlunda varmt ute, vårjackan har hittat fram ur garderoben.

I lördags var jag på 40-års fest som spårade ur lite för några personer, vad jag hört i efterhand. Tyvärr minns jag inte mycket av kvällen men hade roligt det jag kommer ihåg. Inte roligt att höra i efterhand vad man har hittat på för hyss, så nästa gång det är kalas blir det inte mycket alkohol för min del. Blv x-antal glas vin för mycket och det fick jag sota för på söndagen. Hade fruktansvärd huvudvärk och min dag bestog av vatten, citronvatten och mat. Och det hjälpte inte speciellt bra heller. Tror att jag fick min första riktiga bakfylla, usch!
I söndags blev också min motionscykel levererad, och den använde jag inte många sekunder innan jag lade mig på soffan igen, men idag har jag använt den på riktigt för första gången, och usch var otränad jag är!

Har jobbat sedan i måndags, och imorgon är jag ledig inför helgtjänstgöring. Så imorgon blir det åka iväg och handla lite mat och sedan hurta lite till på cykeln.

Jaja, nog om detta. Nu ska jag titta på tv och sedan gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0