Snart är denna ledighet över

Söndag, sista dagen på vekcan, sista dagen på min helgledighet. Imorgon tillbaka till verkligheten och jobbet.

Denna helg har varit riktigt trevlig, i fredags efter jobbet åkte jag hem till min käre bror på fika. Var där vid 4-tiden och vi fikade och tittade på när E spelade Crash Bandicot(?), han är riktigt duktig på det spelet antar jag. Han har kommit till nivå 10, det är bra för en sexåring tycker jag. Lilla E låg och sov middag, han hade tydligen stupat i säng av trötthet. Vi åkte även till Maxi och handlade lite fredagsgott och middag. Chickenbits med pommes, nästan McDonaldsmat, fast hemgjort(hemfriterat). Kom ibäg därifrån strax efter nio sedan var det bara hem och stupa i säng.
Igår var det kalas, min systerdotter fyller i bärjan på veckan så det var kalas igår, och där bjöds det på mat och tårta och kaffe i massor. Väldigt trevligt. Innan kalaset passade jag på att städa lite hemma, har varit för trött för det efter jobbet den senaste veckan så det fick vänta tills igår.
Och idag skulle jag fikat med R och R egentligen men när jag ringde henne så hade hon glömt bort att vi skulle fika så hon var och shoppade, och mig gjorde det inte mycket, ligger/sitter nämligen dubbelvikt av magsmärtor. Så vi ska ses på fredag istället. Ska bli väldigt trevligt att ses igen, det har blivit ombokat några gånger nu och vi har inte setts på några månader.

Nu ska jag dricka lite kaffe och kanske ta en värktablett när jag inte står ut längre. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0