Utvilad!

Nu är jag utvilad efter att ha varit vaken ett bra tag, sov ungefär 12 timmar i natt, och det behövdes.
Idag ska jag åk hem till min syster igen och träffa lillan. De får åka hem idag =). Och jag krev lite fint att jag har förtur på att träffa henne, och jag får träffa henne idag=). SKa bli så skönt att få se lillan, då kanske det verkligen känns som att jag har blivit moster igen, just nu känns det inte så eftersom jag inte fått se henne med mina egna ögon ännu, bara bild och video.
Vad det verkar som är denna lilla krabat väldigt lugn, gråter knappt utan är helt tyst, tillskillnad mot första barnet, visst vad jag kommer ihåg var hon också ganska tyst, men nu är hon inte det=).
Får se om jag kan få de nya föräldrarna namnet på lilla krabaten, enligt pappans sed ska bara föräldrarna och syskon veta vad barnet heter innan namngivelseceremonin som är två veckor efter födseln tror jag. Men lite jobbigt att inte veta vad hon heter på så lång tid.

Snart ska jag in i duschen så jag kan åka när de åker från sjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0