Mystiskt

Har precis märkt av två saker har försvunnit någonstans i min lägenhet. Varav den ena saken, en minneskortsläsare såg jag för bara någon vecka sedan, och nu är den borta, hittar den ingenstans. Väldigt konstigt, tänkte att den dyker upp snart ändå. Men nu började jag leta efter skyddet till mitt objektiv, originalet. Och även det är spårlöst borta, väldigt konstigt det också... Skyddet kan finnas i städskåpet om jag bara orkar lägga mig på golvet och leta, men det vet jag inte om jag orkar med ikväll, är trött nu. Får se imorgon om jag hittar det, om det inte ligger där vet jag inte vart det kan ha försvunnit någonstans. Får undersöka det en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Öhhh

Intressant...NOT!

2010-06-25 @ 06:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0