Mitt internet verkar fungera

Mitt internet har varit krångligt ända sedan jag köpte min nya dator, det blir ofta "webbsidan kan inte visas". Och det tar flera uppdateringar innan man kommer vidare in på sidan. Men igår stängdes Tv, telefoni och bredband av ett tag för uppgradering, och det verkar fungera som det ska nu! Väldigt skönt, det tar inte 10 minuter att kolla när och hur bussen går. Hoppas detta håller i sig, det har fungerat i snart ett dygn i alla fall, bara en "webbsidan kan inte visas" men det var p.g.a. fel adress, och då förstår jag att den inte vill visas.

Har suttit ute på balkongen en stund precis, och nu gick jag in för det började bli lite för svalt för linne, och dessutom träsmak i rumpan, har inte så värst bekväma stolar på balkongen tydligen. Har tagit mig ett glas vin också, kommer sova som en stock inatt känner jag på mig.

Ska snart packa väskan inför morgondagen, extrakläder, extraskor och kameran! Kameran är det viktigaste. Den ska ner först, annars glömmer jag den hemma. Får se om jag kommer i min somriga klänning imorgon, jag hoppas att jag gör det, annars blir jag ledsen, har inte gått upp speciellt många gram sedan förra sommaren, den måste passa! Måste i alla fall stryka den innan den åker på, skrynklig som bara den antar jag att den är efter ett år i klädskåpet och i flyttlasset en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0