Måste komma igång

Har nu tröttnat på att jag är så lat, måste komma igång med träningen, och det passar ju bra nu när sommaren är på ingång. Har bestämt mig för att cykla minst 15 minuter om dagen på motionscykeln. Med start idag. Så ikväll ska jag hoppa upp i sadeln och trampa mig bort. Måste verkligen! Och jag hoppas att jag känner samma sak ett tag framöver.

Idag har jag inte gjort någonting, är jätteseg efter heldagsarbetet igår. Så jag har legat på soffan nästan hela dagen, snart ska jag börja med maten. Efter det kanske jag känner mig lite piggare. Troligtvis inte men snart är det ändå dags att sova, börjar jobba kl 7 imorgon så en tidig kväll gör ingenting.

Har läst ut Stiegs Larsson-triologin nu också. Den läste jag ut i lördagskväll efter jobbet, de var riktigt bra. nu ska jag bara köpa mig den sista filmen och titta på den. Hoppas den är lika bra som boken. Troligtvis inte eftersom det utelämnas så många detaljer.

Vet inte vad jag ska skriva nu, men jag ska väl börja med maten nu och sedan hoppa upp på cykeln, och sedan kanske dra fram dammsugaren. Får se hur mycket jag orkar med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0