Jaha, när hade du tänkt vakna då?

Idag ska jag hem till min kära syster och föda barn, om hon får som hon vill förstås. Hon har tydligen planerat att föda barn idag, och så kanske blir fallet. Hon har legat med värkar hela natten, troligtvis bara förvärkar men ändå. Så nu ligger hon och vilar upp sig lite, och skulle höra av sig när hon vilat klart. Så jag kan få börja åka nångång, har otroligt nog varit uppe sedan 8. Fastän jag inte ville det, men vill inte sova bort hela dagen heller.

Har hunnit få hem mitt nya kontokort idag, och aktiverat det, hoppas det fungerar nu! Så jag slipper gå med en massa pengar i plånboken, tycker inte om det. Så jag ska väl testa det när jag rör mig mot syster. Har även fått hem kontantkortet, så nu har jag två mobilnummer och telefoner, av någon udda anledning. Kände för att ha det tydligen. Ett nummer jobbet inte kan nå mig på, haha. Det ska föreställa ett häxskratt.

Nähe, ska väl ordna nåon frukost nu kanske, så jag inte svälter ihjäl under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0