Får inte träffa bebis idag=(

Blir ingen dejt med lillan idag, de blir kvar på sjuken även inatt, men nu beror det på bebisen och inte min syster. Bebisen har tydligen inte tillräckligt bra syresättning efter en felsväljning igår, hoppas hon inte drar på sig en lunginflammation nu bara. Förhoppningsvis får de åka hem imorgon i alla fall, och då kanske jag kan åka och träffa de efter jobbet, har lagt schemat så dumt att jag jobbar förmiddag imorgon. Så det blir upp med tuppen och se glad ut imorgon.

Så nu har jag varit och handlat lite grönt, pålägg, frukt och mejerivaror. Och nu ska jag strax börja laga mat, blir Tacos idag, var länge sedan jag åt det och en kollega åt det häromdagen och då blev jag riktigt sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0