Väntans tider

Sitter ute på balkongen och väntar på att solen ska komma lite bättre till så inte bara mina fötter får sol på sig. Väntar även på mina matvaror som ska levereras mellan 13-16, och väntar på semestern som så många andra just nu.

Nu är det drygt två veckor kvar till semestern, och de ska bli så skönt. Pratade med min syster S igår om hon kunde hämta mig och J på arlanda när vi kommer hem från Tunisien, och det kunde hon troligtvis göra. Härligt! Det blir inte mycket sömn det dygnet har vi kommit på när vi fick reda på att det tar 1,5 timme att komma till flygplatsen från hotellet.

Har haft lite på min att-göra-lista de här två dagarna jag är ledig, och jag har redan avklarat två utav de sakerna. Senare idag ska jag gå och hämta ut filmerna jag beställt, och om det inte är alldeles för varmt inne senare idag ska jag dra fram monstret och dammsuga lite. Och så ska jag vika tvätt.

Imorgon sägs det att det ska vara upp till 30 grader, då ska jag passa på att sola ordentligt under dagen, skulle behöva åka och handla lite smått också, vita leggings bland annat.
Och så behöver jag handla kattmat, den börjar ta slut, men det kan jag göra efter jobbet på tisdag.
Ikväll blir det kotlett till middag, vet bara inte om jag ska göra potatisgratäng eller klyftpotatis, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0