Ute och tittar på Boule

Sitter ute på gräsmattan utanför brorsans hus, grabbarna-grus spelar Boule, och jag sitter och tittar medans brorsans tjej, L, nattar barnen.

Vi har grillar, tittar på fotboll, kollat när valrossarna, T och M, har badat i barnens pool. Har hunnit shoppa innan jag kom hit också, det blev ett vitt linne, riktigt snygg, och en mini-fläkt. Bussarna på väg till jobbet vet ju inte hur A-C´n fungerar så man sitter och rinner bort på väg till jobbet, man känner sig lagom fräsch när man är framme.

Det var riktigt trevligt att komma iväg idag, även fast det bara är tio minuters busstur från mig, men jag får träffa folk i alla fall.

Jaja, jag kanske ska hålla koll på poängen eller något, vet inte hur det går, men det verkar som T och M vinner än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0