Shoppat färdigt

Nu hoppas jag att jag har shoppat färdigt för resan. Idag köpte jag en liten handväska, det är inte mycket som får plats i den, en mini-plånbok, mobil, nycklar, snus, lypsyl och då börjar det bli fullt. Så den ska jag ha i Tunisien, kommer ju inte behöva bära runt på så mycket, det där och kameran. Får ju skippa nycklarna kanske, bara hotellnyckeln behöver jag ju. Köpte även en mini-plånbok, har ingen tillräckligt liten så det blev en ny, köpte också en ny strandklänning, riktigt bekväm verkar den vara, och så köpte jag tre nya hårband, i turkos, lila och rosa, med glitter i. Riktigt tjusiga. Batterier blev det också, 12-pack, och nässpray. Man vet aldrig om man behöver det där borta, lika bra att ha det med sig.

Imorgon ska jag åka till jysk och köpa ny tvättkorg, och nya kuddar tror jag. Får se hur mycket jag får med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0