Onsdag-Ledig

Jag känner mig smått förvirrad, vet knappt vad det är för dag idag, tog mig lite för många sekunder att komma på att det är onsdag idag. Dagarna flyter ihop, vilket beror på att jag jobbade söndag-tisdag, brukar vara måndag-onsdag. Så lite smått förvirrad får jag vara idag.

Är vaken sedan en timme ungefär, och har redan fått i mig frukost och kaffe. Snart ska jag in i duschen och göra mig iordning, och sedan ska jag ringa min käre bror och höra om jag kan dyka förbi idag. Enligt L så hade de inget planerat idag, då kan jag ligga på deras baksida och sola.

Funderar på att ta mig till ÖoB, de hade extra-pris på Baden-Baden, skulle vilja ha en på balkongen, så jag slipper ligga på en filt på golvet. Då är kruxet att jag ska få hem den också, vet inte hur de är packade. Det märks väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0