Kräfta

Trodde jag var tvilling, men tydligen är jag en nybliven kräfta. Har varit och tagit årets första dopp idag, riktigt skönt var det. Var på Gålö med bror och hans familj och syster och hennes familj. Det blev mer bada än jag hade tänkt mig, men det dög bra det med. Nu ser jag ut som en kräfta, bränt mig lite överallt, förutom om vader och fötter. Röd i fejset, bröstet, magen, ryggen, axlarna och låren. Bra jobbat!

Tog med mig en flaska med "saltvatten" hem så jag kan ligga på balkongen och få lite färg med hjälp av vattnet.
Imorgon är det dags för jobb igen, bara tre pass kvar nu sen har jag semester, ska bli underbart skönt! Fredag 15.00 går jag på semester! Wihoooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0