Jag har gjort nytta

Otroligt nog!
Har inte gjort många knop här hema på semestern men diag fick jag tydligen ett liten ryck. Har dammsugit, skurat och tvättmaskin nummer två snurrar just nu. Diskmaskinen torkar, så den ska plockas upp om en stund. Ska väl damma lite också, ja jag vet man ska damma innan man dammsuger. Jag hatar att damma!!

Ska nog skriva ut biljetterna idag, om jag orkar krypa på golvet och dra ur sladden ur den stationära datorn och koppla in den i denna dator. Ska nog försöka dra fram resväskan också, så det itnte står längst in i den proppfulla klädkammaren, som även fungerar som källare för tillfället.

Ska nog plocka lite till innan solen dyker upp på balkongen, för då ska jag njuta av solen! Finally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0