Härligt med ledig dag!

Är nyligen hemkommen efter en lång dag i solen. Började med en timme på en lokal strand med brorsans sambo/fästmö och deras gemensamma barn. Sedan gick vi hem till de och satte oss på uteplatsen. Och där satt vi ett tag, har varit inne i ungefär en timme idag, så jag har haft en dejt med solen, och det syns på vänster arm, den är kräftröd, men inte höger. Förstår mig inte på det, satte mig så att höger arm skulle få mest sol för att jag bränt vänster arm innan, men fortfarande blir vänster arm rödast. Vill tydligen inte bli brun på höger arm.

Men nu är jag hemma, sedan snart en timme, och är helt slut. Ska strax lägga mig och sova inför morgondagens arbetspass 12-21.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0