Dag 8

Nu har dag 8 precis börjat, har hunnit få i mig en kopp kaffe hittills. Ska snart ta en dusch och sedan börja röra mig mot växlingskontoret och sedan hem till T. Ska ringa och höra om de har planerat något för förmiddagen först så jag vet om de är hemma eller inte.
Ska gå och hämta ut paketet idag också, struntade idet igår eftersom jag fick sådan huvudvärk. Huvudvärken försvann vid 8-tiden och då hade "posten" stängt.
Får hoppas att byxdressen som är med i paketet passar. Har planerat för att använda den i Tunisien, ha så lite kläder som möjligt på sig tror jag är väldigt bra. Och att då ha ett plagg borde ju vara perfekt. Nu är det bara 12 dagar kvar tills vi åker iväg.

Börjar nog förstå nu att jag ska åka iväg. Har inte rest speciellt mycket under mitt liv, hittills. Det var 6-7 år sedan jag reste sist, men då var det inte jag som planerade allt. Då åkte jag med familjen, alltså mamma och lillasyster. Och jag behövde bara packa min väska och sen var det klart att åka. Gå upp vid 3-4 på natten för att åka till flygplatsen, det behöver vi inte göra denna gång, åka hemifrån vid 07-07.30 istället för vid 4.30. Åka kommunalt till flygplatsen istället för att jaga upp någon omänskligt tidigt en morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0