Dag 4

Och jag har ännu inte blivit uttråkad, troligtvis för att jag bara varit hemma en dag av dessa fyra. Idag ska jag dyka förbi brorsan tänkte jag. Undrar vad man fr för reaktion från barnen, och de vuxna också såklart.

Efter två schampooneringar försvann pulvret ur skallen. Eller lite finns nog kvar men inte lika mycket som det var igår. Och idag orkar jag inte med pulver så jag tog bara en fluffande spray och fönade håret, så det står åt alla håll och kanter idag också.

Lägger upp en bild på frillan i slutet av detta inlägg tänkte jag.

Igår var jag som sagt hos min syster. Fick gosa en massa med lillfisen, när vi hade varit på stranden och sedan kom hem hade jag lillfisen, N, sovandes på mig i någon timme. Och min syster kommer och säger att hon borde vara hungrig snart för hon hålle rpå att spricka, och jag svarar lite fint "Nej, hon har inte tid att vara hungrig, hon sover så gott, så det är bara till att pumpa för dig". Och pumen åker fram, den får inget bra "tag" och hon blir smått irriterad för det gör ont. Till undsättning kommer T, pappan till N, och hjälper till att pumpa, samtidigt som han pratar i telefon. Fick oss ett gott skratt när han tar det överfulla bröstet i handen och pumpar som en galning. Haha, har bildbevis men det ska inte läcka ut någonstans.

Här kommer bilden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0