Dag 2

Nu har dag två precis börjat för mig, vaknade för knappt en timme sedan. Det är första gången på väldigt länge som jag sover så länge ´som till efter 12. Men idag lyckades jag. Kollade på film tills klockan blev tre inatt, och självklart finns svaret där. Det blev nästan två filmer, först Handen som gungar vaggan, på femman. Har sett den förut men det var så länge sedan, men den är riktigt bra. Och sedan var det en komedi på trean som började vid 1-tiden.

Som sagt igår gjorde jag inte många knop, en riktig semesterdag, det var ju inge vidare väder igår heller. Men hade tydligen fått ett sms av min syster igår innan jag vaknade där hon frågade om vi skulle ses, men såg det ju inte förrens vid tre inatt så då svarade jag. Så när jag ringde henne nu när jag vaknade så frågade hon självklart vem jag hade haft besök av eftersom jag var vaken så länge. Men det var bara jag och jag här hemma, inget besök. Men idag ska jag träffa min kära syster och hennes familj. Hon skulle iväg och Handla någon gung-grejj till lillfisen i Nacka, sen skulle vi mötas vid en Stormarknad i närheten. Så nu är det kaffe lite fort och göra mig iordning så jag kan åka iväg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0