Dag 13, 6 dagar kvar

Nu Har jag snart haft semester i två veckor! Tiden går alldeles för fort tycker jag.

Idag ska jag äta lunch med min syster J och hennes två döttrar, och F och hennes son. Sedan ska jag ta en tripp till Jysk igen och byta min tandborstmugg och köpa ett till duschdraperi. Det jag köpta igår täcker inte 40 cm av badkaret, riktigt irriterande. Så måste köpa ett till så jag inte spolar vatten överallt, men det blev en frisk fläkt i badrummet. Att något så litet kan hjälpa så mycket.

Imorgon ska jag och syster S åka till Malmköping på marknad, ska bli riktigt roligt. Vi var där förra året också, har jag för mig, eller så var det året innan. Får inte glömma hämta ut pengar idag! Sist vi var där gick vi till en smed och köpte oss varsin väggprydnad, riktigt tjusiga. S köpte ljusstake och jag köpta en solliknande grejj.
Så det blir upp tidigt imorgon, vi ska åka vid 9-tiden, så klockan ringer vid 07.30, mindre roligt! Men det är det värt.

Nu blir det närmare och närmare till jag åker, börjar nog förstå att jag ska flyga iväg, tror att jag kanske börjar bli lite nervös. Har inte flugit så många gånger, 4 gånger bara, och då är det bara fram och tillbaka till resmål, har bara varit utomlands 2 gånger tidigare, så det är verkligen dags.
Jag har redan börjat packa, sådant som jag inte kommer använda innan, så jag slipper tvätta upp det jag vill ha med mig en gång till. Ska bara tvätta upp en till klänning och sedan så är det klart i klädväg, sen är det bara all hudvård som ska packas ner, och handbagaget så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0