Dag 10, 9 dagar kvar

Säkert väldigt irriterande med mina överskrifter de senaste inläggen, men med hjälp av dom känner jag att jag snart ska åka, och njuta av semestern jag har innan resan.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderade på att åka hem till min bror men jag vet inte än, väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, och sedan diskmaskinen. Och behöver verkligen göra mat hemma idag, när jag är hos brorsan blir det alltid så att jag äter middag där, och jag behöver matsäck imorgon. Ska till skansen imorgon och det är fruktansvärt dyrt att äta på skansen, så matsäck ska det vara! Och idag blir det nog kycklingsallad, och den fungerar utmärkt som matlåda.

Pratade med syster S nyligen i telefon, har hittat en perfekt present till hennes kille, han har "tjatat" om en speciell sak när vi har varit hos min andra syster. Och nu har jag hittat något liknande på Tradera, så den har jag budat på så kan han få den, tyvärr är den inte så synlig för oss andra som för S, men i alla fall. Vi skrattade gott åt det. När jag vunnit budgivningen och givit honom den så kan ajg lägga ut bild, vet inte om han läser bloggen, eller S, då kanske han gluttar och ser. Inte bra!

Min kompis J, som jag ska åka med till Tunisien har tydligen fått ett SMS med mordhot, på hennes Mamma och lillebror, så nu väntar hon på samtal från polisen om förhör, och uppvisning av SMS, hon misstänker vem det kan vara, jag håller med henne. Varför skickar man ens ett sådant SMS? Och om hennes mamma och bror? Varför inte direkt till henne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0