Dag 1

Första dagen på semestern är halvvägs borta. Och jag har gjort så gott som ingenting idag, började med att ta en ordentlig sovmorgon, gick upp vid 11-tiden. Så jag är fortfarande väldigt seg efter att ha sovit alldeles för länge. Sedan kollade jag lite på tv, surfade lite. Startade en tvättmaskin, surfade lite till. Käkade brunch vid 14, så det blir en sen middag idag.

Hade väl tänkt att inte göra så mycket mer idag, om det blir svalare här inne senare under dagen ska jag väl ta och dammsuga och skura golven, och rensa lite. Annars tänker jag varva mellan att sitta och titta på tv eller sitta och svalka lite på balkongen. Möjligtvis en bra första dag på semestern, men börjar känna mig lite uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0