7 timmar kvar

Nu är det bara sju timmar kvar tills jag får åka hem och sova, hur det nu ska gå. Kan knappt sova nattetid, hur ska det då gå dagtid? Någon timme blir det nog, sen får jag vila på soffan, eller om jag får ett ryck, städa. Skulle behöva dammsuga två gånger per dag för att det ska se bra ut. Katterna hårar en massa. Det kliar nog i pälsen på de nu för de tvättar sig väldigt ofta, och det betyder hårbollar.

Kvällen hittills har varit väldigt bra, funnit ganska lagom mycket att göra, så det har inte varit långa stunder man har suttit ner.
Ska nog sätta mig och läsa lite nu, eller surfa lite till. Har tagit med mig min mini-pc, vi har tydligen trådlöst nätverk här på jobbet, så det surfar jag på nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0