4 arbetspass kvar till semestern

Nu är det bara fyra arbetspass kvar tills semestern börjar på fredag. Idag går ett av stapeln, jobbar kväll+natt. Försökte sova lite längre idag så jag ska hålla mig på alerten inatt när det börjar bli segt. Blev inte så mycket utav det, sov till 10 nångång, men det brukar bli bra ändå.

Igår var jag hemma hos min syster och grillade efter jobbet. Riktigt mysigt, kände mig inte speciellt social, troligtvis för att jag var trött. Det är inge vidare roligt eftersom jag inte träffar de varje dag, men när semestern börjar hinner jag träffa de ännu oftare.

Sitter ute på balkongen i min Baden-Baden och ska snart göra mig iordning för jobbet. Packa väskan och duscha och så, skulle behöva springa förbi Apoteket när jag kommer fram till jobbet och handla lite, har gått och blivit lite förkyld, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0