2 dagar kvar

Nu är det bara två dagar kvar tills semestern, och 22 dagar kvar tills jag är i Tunisien, ska bli så skönt!
Vaknade sedan vid 6-tiden imorse, men så klart gick jag inte upp då, vaknade sedan vid halv 8, gick inte upp då heller. När klockan väl ringde vid 8 hörde jag den inte tillräckligt fort så den började snooza, men då gick jag upp.

Dagen på jobbet har varit rörig, blev aldrig klar kändes det som. Hörde mitt namn från alla olika håll samtidigt, kände att jag inte räckte till, men jag gjorde det jag hann med. Var riktigt trött i benen när jag åkte hem, och det blir jag sällan. Stödstrumpor hade inte suttit fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0