Nya köksmöbler

Äntligen har jag införskaffat mig nya köksmöbler, inte en dag för sent! Möblerna jag hade innan rasade samman bara man tittade på de, inte så illa kanske men nära inpå. Stolarna var väldigt rangliga efter att jag stått på de och satt upp gardinstänger och liknande, det var alltså innan jag införskaffade mig en stege för ungefär ett år sedan.

Min käre bror körde mig till Jysk, i samma kommun däre jag nu bor. Jag har hört att det enda som är av kvalitet på Jysk är deras köksmöbler, så det får vi väl se. Hoppas att det stämmer! Passade på att köpa mig lite annat medans jag var där, några mattor. Två som jag ska ha i sovrummet på var sida av sängen och en att ha i hallen. Så nu ska jag bara skaffa någon till vardagsrummet.


Titta så mysigt!
Bordstabletterna och ljusfatet är också införskaffade på Jysk idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0