Nu börjar snart denna arbetsvecka.

Snart ska jag åka till jobbet, bussen går om tjugo minuter, så nu sitter jag med enkopp kaffe som ska få mig att vakna det sista, är redan väldigt vaken känner jag. Känner mig nästan utvilad.

Idag ska jag lämna böckerna till min kära kollega, så jag hoppas hon blir nöjd.

Har blivit bjuden hem till en kollega efter jobbet på onsdag på en filmkväll, och om jag förstått allt rätt kommer vi vara fem personer den eftermiddagen/kvällen. Och jag tror det blir paranormal aktivity som vi ska titta på, det blir även lite mat, och det vet jag inte vad det blir ännu. Det får jag väl reda på om någon dag kanske.

Nu ska jag förbereda det sista innan jag ska åka iväg till jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0