Filmkväll med kollegor

Efter måndagens kväll+nattpass blev det inte mycket sömn. Sov ungfär fyra timmar men låg resten av dagen på soffan. Tänkte att jag skulle somna tidigt på tisdagskvällen, det brukar jag ju göra efter ett sådant hästpass. Men icke! Vr klarvaken vid 23, och det jobbiga var att jag skulle börja jobba 07 på onsdagen. Men jag somnade tillslut efter x-antal vändningar i sängen. Efter jobbet igår(onsdag) åkte jag och E hem till S för en filmkväll kollegor emellan. Vi väntade på A och A som också skulle komma förbi.
Det serverades mat och vin, sedan var det dags att titta på film. Det blev Paranormal Activity till en början. Jag hade hört att den skulle vara jätteläskig och att man inte skulle våga sova efter den. Men jag tyckte inte att den var läskig. Jag tittar så mycket på spökprogram på tv , kanske är därför. Filmen var bra i alla fall, det sägs ju att den ska vara "sann", men det vet jag inte om den är. Om den inte är det så var det bra gjort i alla fall. Bra effekter.

Idag vaknade jag runt tio, hoppade in i duschen och hann knappt bli torr innan det ringde på dörren. Det skulle komma några människor för att kontrollera ventilationen i huset. Så i morgonrock och handduk på huvudet och en Cosmos i armarna öppnade jag dörren och mannen utanför såg lite paff ut, han väntade sig väl inte att någon skulle vara hemma, och definetivt inte att den skulle öppna dörren i morgonrock. Men men, det gick fort och smärtfritt, på fem minuter var de ute och jag kunde låsa om mig igen.

Har varit till granncentrumet och handlat mig en shoppingvagn, sådan som äldre tanter går med. Köpte även två fönsterlampor och en bordlampa/kruka. Så snart är mysfaktorn hög här hemma.
Ska snart gå till centrumet här och hämta ut ett paket från Ellos och handla lite mjölk och jag passar väl på att handla in lite till fikat nästa helg antar jag. Så jag ska gå och se ut som en äldre dam med min shoppingvagn=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0