Långledig!

Idag har jag semester från jobbet, riktigt skönt att man kan få ledig någon gång per år. Idag hade jag väl tänkt att gå ut och samla steg till tävlingen, men vill inte ut ensam. Har smsat med L, brorsans tjej, och kollat om hon vill promenixa med hundarna. Men hon var inte hemma, så får se om det blir promenad senare under dagen, det skulle ju vara bra om barnen kan få vara hemma med pappa men jag har för mig att han jobbat idag. Så då blir det promenad med två hundar och två barn. Men det går ju bra det också, lite lugnare tempo bara.

Imorgon ska jag ut till Å-H och åka pulka och grilla i vintervädret, ska bli trevligt. Får se hur mycket pulkaåkande det blir, är ingen ägare av en pulka, men jag kan nog sno till mig en platspåse att åka på. Det är fruktansvärt roligt att åka pulka/påse/madrass. Det var alldeles för länge sedan jag gjorde det, så imorgon blir det på med termobrallorna och sedan skrika "se upp i backen, tusen hål i nacken!" Eller hur man nu skrek när man var liten och åkte nedför.

Har just nu S i örat, som sitter och sjunger väldigt fint till någon Celine Dion låt på franska, det låter väldigt fint. Nej det gör det inte, för det blir inte många bokstäver rätt.
Nu byts det till The Baseballs eller något liknande, något band som gör Covers på nyare "hip-hop/r&b" låtar, och gör de till mer 50-60(?)-talsrockiga...

jahapp, nu då? Får se vad jag hittar på den närmaste tiden. Skulle vilja lägga mig i ett varmt bad, men det kanske är smartast att göra det ikväll... Det märks hur det blir, nu ska jag sätta mig i soffan och dricka juice och sedan brygga mig lite kaffe. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camilla <3

Hej moster! <3

hur går det med dig och dina katter?

du har en bra blogg ;)

Mvh Camilla

2010-02-13 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0