Usch för hosta!

Min hosta har blivit värre! Skulle inte ha gått ut idag, det känns som det var den korta promenaden till centrum som förvärrade hostan. Har haft en fruktansvärd hosta idag, känns som att lungorna ska ploppa ut när som helst, och det ömmar som bara den nu. Och det låter fruktansvärt.

Har nyligen pratat med A, han ska försöka ta sig till en dator imorgon efter jobbet, han tog sig aldrig dit igår, det var tydligen nästan översvämmning på gatorna efter regn. I alla fall ska han uppdatera mig om hur det går med alla papper, han har ringt till ambassaden och kollat upp vilka papper och intyg han behöver. Och försäkringar dessutom, och han behöver bara punga ut med pengar för att fixa allt det där, tror han pratade om typ 1000 Euro, hoppas jag hörde fel för det kommer ta honom år och dar att få ihop så mycket pengar.
"I don´t feel good, because you´re not here" Det värmer något otroligt när han säger så.
Jag hoppas verkligen att det går fort att ordna med allt nu inför hans resa hit, för jag vet inte hur jag ska stå ut utan honom, den här månaden som snart har passerat sedan jag kom hem har inte varit den roligaste.

Har redan börjat kolla på nästa resa ner. Har hittat flygbiljett för 2800 ungefär, och då blir det nog samma hotell som sist, har inte kollat priset på det ännu. Den resan blir väl i Juni skulle jag gissa på, hur det nu går med alla papper för hans del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0