Sådär ja!

Nu har jag handlat klart alla julklapparna, om jag fortfarande tycker att min syster ska få det jag köpt, kanske köper något annat och behåller det jag köpte till henne själv. Vet inte kvaliteten på saken, och om det är dålig kvalitet vill jag ju inte ge bort det.

Har även köpt lite julklapp till mig själv, en ny doftolja till badvattnet, med Jasmin-doft. Jag är verkligen helt såld på Jasmin för stunden.
Köpte också ett par tjockare strumpbyxor jag tänkte ha på julafton om klänningarna jag beställt från Ellos hunnit komma fram tills dess. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på i klädväg.

Denna helg ska jag spendera på jobbet, hoppas det blir en trevlig helg med roliga kollegor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0