Ny vecka

Och jag hoppas jag får hämta ut mina nya glajjor idag, det är dag 10 efter besöket, helgerna är inräknade så egentligen är det bara dag 6. Jaja, hoppas kan man alltid göra.

Denna vecka blir nog lite tuff jobbmässigt, måndag till fredag. Med flest morgonpass, tycker inte om morgnar eftersom man måste upp mitt i natten för att hinna till jobbet innan 7. Jaja, jag har valt yrket själv, så jag får stå ut. Skulle vara enklare om bussarna passade lite bättre än vad de gör nu. Sen att det är så mörkt dygnet runt nu hjälper ju inte till så mycket.

A tog sig inte till en dator igår heller, och det var inget han berättade så jag väntade på hans SMS som aldrig kom. Tillslut gav jag upp och skickade ett halv ilsket SMS till honom där jag skrev att jag inte orkar vänta längre för jag var trött. Fick ett SMS där han bad om ursäkt, en dålig ursäkt enligt mig. Klagade på kylan, och att han inte varit på jobbet så han var inte i närheten av en dator. Men ett SMS som han berättade det lite tidigare hade inte varit fel.
Nu har jag fått kräkas lite om det också, härliga tider.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till jobbet om en timme eller två. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0