LCHF-resultat

Tänkte uppdatera lite mer om mitt LCHF-liv, det har hänt lite mer saker nu.

Har nu sammanlagt gått ner 4 kg, eller kanske bara 3,8 kommer inte riktigt ihåg vart jag började.


Har även förlorat 2 cm runt midjan, och jag tycker nog att rumpan har blivit mindre. Sen att dieten hjälper till mot uppsvälldhet märks också väldigt tydligt, är absolut inte lika svullen efter måltider och inte heller på eftermiddagarna. Vilket känns väldigt skönt.


Och måste erkänna att jag är inte speciellt sugen på godis och sådant, hela julhelgen är ju egentligen en stor sockerchock, men jag har inte ätit en endaste godisbit, idag åt jag några vindruvor, vilket jag ångrade nästan direkt.
Men sen var det inte mer än de 10 druvorna jag fick i mig. Och med tanke på vilket sockerberoende jag haft innan är jag väldigt stolt över mig själv, till och med så syrran såg lite förvånad ut när jag har tackat nej till sötsaker denna helg.

Har även en fundering på att köpa en ny bättre stegräknare, den jag har är så klumpig, då är det inge roligt att sätta på sig den. Men nu kanske man kan hitta en smidigare på rean, får kika på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0