Jag hade en mardröm!

Usch, vaknade vid halv 7 av en mardröm, usch vad äckligt det var, Tur att den inte var så lång.

Drömde att jag var ute på mammas altan( i förra lägenheten, fast motsatt håll av någon konstig anledning) och påtade i trädgården, och Cosmos var med ut, av någon konstig anledning. Han får inte vara ute min bebis som ni kanske förstått. Men i alla fall, han var med och gick runt i trädgården. Och sen kom det upp en fågelspindel ut det höga gräset intill husväggen, och där gick Cosmos!!
Ni kanske förstår vart jag vill komma!?
Spindeln kröp upp på Cosmos!! Jag fick panik!!
Vaknade av att jag hoppade till x-antal gånger i sängen! Jag är egentligen inte rädd för spindlar, men jag tror nog att det där spindeln var giftig i min dröm, kanske alla fågelspindlar är det från början?

Ungefär så här såg spindeln ut, och den kröp på min bebis!!


Kommentarer
Postat av: S

Hallå du kan väl varna känsliga läsare innan du lägger ut såna där hemska bilder!!!!!

2010-12-07 @ 11:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0