Inte mycket gjort idag

Har varit ordentligt hängig idag, hostan har blivit bättre men huvudet sämre. Har haft huvudvärk mest hela dagen, och snor! Och känt mig febrig mest hela tiden, utan feber. Hade tänkt ordna med lite grejjer på min lediga dag, men det har inte blivit gjort, bara fläktfiltret som jag inte ens planerat att rengöra, men nu är det rent.

Imorgon är det studiedag på jobbet, borde pallra mig dit faktiskt. Får se hur jag mår imorgon och bestämmer mig då, vill ju inte smitta ner mina kompisar på jobbet om jag inte blivit lite bättre tills imorgon. Det återstår att se, behöver ju inte beblanda mig med några patienter i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0