Grått nytt hår!

Jag vet den är gammal, men den passar ganska bra i sammanhanget. Inte för att jag hade planerat att bli gråhårig under 2011, men det kommer grått nytt hår hela tiden.

Ska spendera min nyårsafton på jobbet med härliga arbetskompisar, även morgondagen ska spenderas där.
Har varit på systembolaget och handlat alkoholfri "champagne"=Mousserande vin som vi ska skåla i ikväll. Vi ska även ha knytkalas så alla tar med sig något till middagen. Det skulle inte förvåna mig om jag glömer skumpan och glasen, ska verkligen försöka komma ihåg de. Sitter nu och funderar om jag skulle köpt partyhattar också, men det kanske inte ser så proffesionellt ut.

Idag verkar det bli riktigt fint väder, det är blått på himlen så långt ögat når. Det ser kallt ut också. Burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0