År 2010

Man ska tydligen sammanfatta det gångna året, och jag vet knappt vad som hänt detta år.
Men jag tycker nog att det har varit ett riktigt bra år på i alla fall två sätt.
Nummer 1 är att jag äntligen fått en fast anställning på jobbet, jag slipper söka jobb hipp som happ för att ha en inkomst. Och jag trivs väldigt bra på mitt jobb, det är också väldigt viktigt.
Nummer 2 är att jag förhoppningsvis hittat kärleken, det skulle vara underbart om han är "the one".

Utöver det, vad har egentligen hänt under detta år?
Jag tror att jag har tagit kontroll över mitt liv och min vikt med hjälp av denna diet. Har börjat gå ner i vikt och cm.
Jag har slutat snusa, vilket förhoppningsvis förlänger mitt liv med något år eller två.
Jag har varit på semester två gånger.
Jag har gjort tatuering nummer 4.


Just nu kan jag inte komma på fler saker, och det känns som att det i alla fall har kommit 4 bra saker ur år 2010 inom kategorierna:
Jobb
Ekonomi
Kärlek
Hälsa

Dessutom avslutar jag året skuldfri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0