Ännu en dag att spendera

Och jag har inget planerat, skulle behöva handla grädda och grönsaker, men jag känner inte för det. Annars kan jag ligga på soffan och titta på film, men jag känner inte för det heller.
Ringde nyligen syster och hörde vad de skulle hitta på idag, och de skulle iväg till någon kompis till T, och de tyckte jag skulle följa med, men nej jag vill inte tränga mig på dessutom vet jag inte vem de är. Känns väldigt fel att åka hem till någon man inte känner.
Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå till centrum eller bara till affären här bredvid och handla lite grädde så jag klarar mig någon dag eller tre, och vad vill jag äta idag?  Igår gjorde jag en god kebabgryta, idag kanske det får bli något utan gryta och då slipper jag gå och handla. Det skulle passa bra, men jag vill inte sitta inne hela dagen, och jag vet inte vad jag vill göra.

Fick inte tag på A igår, hans telefon var avstängd. Och kvällen innan glömde han telefonen på jobbet, får se om jag får tag på honom idag istället. Skulle behöva prata med honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0