Trött, trött trött.

ka man vara så här trött efter nästan en mänads semester? Är det inte meningen att man ska komma tillbaka till arbetet och känns sig utvilad. Det gör inte jag i alla fall.
Har haft min första "kväll-morgon" efter semestern, vilket betyder alldeles för lite sömn, och det märks. Känns som jag går i sömnen nästan, men den senaste timmen har jag stått i köket och poppat musik och förberett så mycket jag kan av middagen, nu väntar jag bara på kyllingen innan det blir matlagning på riktigt. Har skurit ner en massa grönsaker jag ska ha till wooken, och grönsaker till den kalla salladen. Så idag blir det nästan nyttig middag, det onyttiga är riset och grädden. Men mums vad gott det ska bli.

Dagen på jobbet har varit väldigt lugn, enligt mig. Gick även en timme tidigare, tog ut en friskvårdtimme. Så jag ska väl hoppa upp på cykeln också när jag har ätit. Klarar inte av att cykla på tom mage, det är en sak som är säker. Ska verkligen försöka komma igång med att cykla på den där förbaskade cykeln. Och inte äta så mycket onyttigt, men det gör jag egentligen inte heller.

Massa strunt höll på att bli nerskrivet, bara lite kom med. Men nu ska jag titta på tv och gosa med grabbarna en stund innan kyckligen är klar i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0