SOOOOVA!

Nu ska jag strax sova, har precis kommit hem från jobbet. Och är väldigt trött, det märks att jag inte sover någe vidare bra. Är trött så gott som hela tiden. Men det får det snart bli ändring på. Har ju sovit smådåligt ända sedan jag kom hem från Tunisien, kanske borde åka ner dit tidigare och sova lite, haha.

Nu ska jag bara lyssna på morgondagens och sedan sova, imorgon är det en tidig morgon, upp med tuppen kl 05 och jobba kl 07. Pigg och glad hoppas jag. Sen hämta ut paket från Ellos på "posten" innan jag kommer hem, eller om jag sparar det tills på fredag, då kanske paketet från LaRedoute hunnit komma fram också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0