Söndag

Söndag idag, vilodagen. Vet inte om jag orkar vila så mycket idag. Ska nog dammsuga i alla fall, och tvätta lite.

Har precis lagt upp min gamla vinterjacka på auktion på tradera, en jacka som hängt i garderoben alldeles för länge, några år i alla fall. Lade ut den på auktion förra året också, men då var det ingen som ville ha den. Men då lade jag ut den efter vintern, så får se hur det går nu.

Kanske börjar rensa lite i garderoben idag, får se hur jag gör, behöver ju platsen till alla mina kläder jag beställer hela tiden. Borde inte ta allt för lång tid att rensa det lilla rummet, man kan alltid börja med alla småkartonger och slänga in de i källaren, sedan de större kartongerna.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Rensa och slänga är en befrielse! Prova blocket också om du vill sälja!

2010-08-23 @ 13:01:54
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0