Lugn dag med bad

Är hemma från jobbet idag också, så idag blir det ett varmt bad så jag kanske rensar bihålorna lite.

Har suttit och kollat på flygbiljetter både idag och igår. Har hittat en som jag möjligen kan boka, men då blir det vänta i London över natten, vilket inte är så lockande. Men det är den som är billigast just nu. Den kostar strax under 3000, istället för den som jag vill boka kostar 4200. Får se om priserna blir bättre innan jag bokat, annars blir det väntan i London över natten, och dessutom byta flygplats. Så det blir dyrare än 3000 kr ändå. I värsta fall får jag boka endast flyg genom Apollo, men just nu kostar den närmare 4000 kr. Det priset går väl ner också antar jag.

Nej nu ska jag göra rent hos killarna och sedan lägga mig i badet och andas in lite ånga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0