Jag har ork!

Nu märks det att jag börjar bli frisk, jag har ork igen! Har i och för sig inte gjort så mycket idag, men har plockat lite här hemma, utan att bli helt slut. Om jag ens hade försökt mig på det i fredags hade jag knappt orkat diska upp en kastrull.
Men idag har jag faktiskt plockat undan överallt och ska ställa in fläktarna i klädkammaren. Behöver nog inte ha de något mer denna säsong, tycker redan att det är kallt inne. Imorgon eller tisdag blir det golven tänkte jag, är kanske lite överambitiös om jag dammsuger och skurar imorgon efter jobbet, så det blir väl på tisdag.

Detta blev också ett väldigt tråkigt inlägg, men har inget annat att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0