Jag förstår inte

Jag förstår inte att man kan sakna en person man knappt känner så mycket. Det måste verkligen vara något speciellt med honom, A alltså. Jag känner knappt honom, men så fort jag får ett sms så blir jag alldeles varm i kroppen.
Träffade honom i och för sig varje dag där nere, men de tre sista dagarna umgicks vi mer än de två första, de två första sågs vi bara i hans shop. Hur kan man känna så efter så kort tid? Det är något speciellt med honom.
När vi kysstes tappade jag andan, hur ofta händer det?

När jag var och handlade köpte jag en lukta-gott-maskin som sprider ut en doft var 15-30 minut, och när man ville ha med hela maskinen så fanns det bara en doft, Jasmin, och det är klart att det var en sån blomma jag fick av A där nere. Så så fort maskinen sprider ut doften av Jasmin tänker jag på när han gav mig den blomman.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Det är inte så farligt att vara tilbaka på jobbet och du är supersnygg i håret! Härligt att vara kär!

2010-08-17 @ 12:17:49
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0