Inte prima

Mår inte helt prima idag, men nästan. Har lite sviter efter resan, som jag hoppas försvinner tills imorgon. Absolut senast till på måndag, blir inte så roligt att ringa sig sjuk första arbetsdagen efter semestern. Men det ska nog ordna sig, om det är det jag misstänker borde det gå över tills på måndag, senast. Kan ju vara något otrevligare också, men det hoppas jag inte på.

Har hittat två-tre olika alternativ till det möjliga resan till A och tunisien i höst, Oktober/November. Skulle hellre ta den i slutet på Oktober, då landar jag på en flygplats bara 40 minuter från hotellet, istället för 1,5 timme. Får se vad A tycker. Vet bara att slutet på Oktober verkar vara ganska bra för då är det inte så mycket turister enligt honom, och det är ju turisterna som styr hans jobb. Men vi skulle prata mer om det en annan dag.
Det står mellan tre olika hotell, varav det ena är samma hotell som jag bodde på sist. Känns inte så lockande, och de andra två verkar vara lite närmre Medinan. Vet inte om A kommer bo där då eller om han åker hem till det riktiga stället. Det får jag väl reda på när vi kan prata lite mer, är så dyrt med SMS. För båda, så han ska försöka få tid till att ta sig till ett Internet-café så vi kan prata över internet istället. Man får mer sagt mycket billigare och på kortare tid.

T skulle kolla upp vilket telefonkort som är bäst att ringa ner dit med åt mig. Då kan man ringa några minuter i veckan, om det är intressant. Får se hur allt utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0