Första arbetsveckan klar

Nu har jag avslutat den första arbetsveckan, och det är väldigt skönt. Det är väldigt skönt att vara tillbaka på jobbet, men ändå inte. Det är härligt att träffa alla underbara kollegor, men det är alltid skönt att var ledig. Men förhoppnignsvis så blir min semester beviljad och då är jag ledig i några dagar i alla fall.

Hela denna vecka har varit väldigt lugn på jobbet, vilket är både bra och dåligt. Mjukstart, men jag tycker inte om när det är lugnt, man blir lätt så uttråkad då. Får se hur nästa vecka är, då ska jag jobba 6 av 7 dagar, kanske hinner hända något på de dagarna.

Har vilat en stund på soffan efter jobbet idag, var riktigt skönt. Slumrade till någon halvtimme, och nu är jag nästan pigg igen. Tror att jag behöver ta "powernapar" ibland för att orka med dagarna. Speciellt när jag går upp vid 5.
Hämtade ut paket från Ellos idag, en massa saker. Underkläder, byxor, ett nattlinne och ett nytt överkast. Fick även med ugnsformar, små och söta med någon ställning. Man ställer formen i den när man tagit ut den ur ugnen, så slipper man grytunderlägg eller vad det nu heter. Nu väntar jag bara på kläder från LaRedoute och mina vunna auktioner från Tradera. Juste, beställde ett mobilt bredband från Comviq också, fick det 100 kr billigare eftersom jag är Comviq kund. Kanske är bra att ha, det märks hur välanvänt det blir.

Jahapp, dags att glo på tv och fundera över vad jag ska göra ikväll, det blir tidigt i säng i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0