Försöker planera

Har sedan jag kommit hem kollat resor till Tunisien, trivdes väldigt bra där, även fast maten inte var helt på topp och hotellet var nära inpå pyton. Men jag vill tillbaka, och det snart. Dessutom vill A att jag ska komma tillbaka, och jag vill träffa honom igen, så jag har kikat på resor nu i höst. Men vet fortfarande inte vilken period som är bäst för honom. Och hittar bara resor till och med 9 november.
Men har hittat en resa för knappa 5000, dyrare än den jag åkte på precis, men det är på ett finare hotell, närmare Medinan, och A jobbar i Medinan. Men hoppas han är ledig så mycket som möjligt när/om jag åker dit.

Men innan jag kan boka och bestämma något måste jag ansöka om semester och få igenom den. Och det är inte många dagar kvar tills jag börjar jobba, två lediga dagar kvar. Sen är verkligheten tillbaka.

Igår var jag hos min syster och umgicks. Hon vet om att jag träffat A där nere. Och så söt som hon e rabblade hon upp alla varningar hon kunde komma på, men tyckte att jag ska åka ner och träffa honom igen. Det tycker jag var väldigt gulligt. Så innan han kommer upp hit borde jag åka ner till honom och ta reda på om han är seriös eller om han bara vill flytta till Europa/Skandinavien för ett bättre liv. Om han ens vill flytta från Tunisien. Tveksamt om jag skulle kunna flytta ner dit, tror inte jag skulle klara av ett långt liv där nere.

Kommentarer
Postat av: Borthy

Håller med din syster i allt. Tänk klokt men kör på!

2010-08-17 @ 12:13:04
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0