Dag 16, 3 dagar kvar

Det närmar sig! Bara tre dagar kvar, sedan flyger jag iväg. Och jag längtar till sol och värme, vad jag ska steka i solstolen! Och bada, en massa. Nu har jag nästan ingenting kvar att packa ner förutom hygienprodukter. Och växla pengar imorgon, det är bara det som jag har kvar att göra inför resan. Mysigt!

Idag ska jag nog umgås med min käre syster igen, ska ringa henne när jag börjar bli klar här hemma. Så får man se vad vi ska hitta på. Verkar inte bli något vidare väder idag, så det blir väl sitta inne antar jag. Leka med barnen.
Lilltjejen låg i min systers knöä igårkväll och tittade på mig. Och jag fick det sötaste leendet någonsin! Förstår inte att småpluttars leende kan vara så söta, tandlöst och allt. Måste försöka att få bild på det, men de håller inte i sig så länge. Och det där lilla skrattet, man blir totalt kär!

Kommentarer
Postat av: Borthy

Trevlig resa! Vart bär det av? Njut ordentligt!

2010-08-03 @ 00:25:19
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0