*** Comhem

Kan de inte uppdatera sina tjänster någon annangång, typ när jag är på jobbet? Tv,bredband och telefon har varit av i minst 5 timmar under dagen, och jag ligge roch tycker synd om mig själv i soffan framför tvn, som inte fungerar. Hur ska det här gå, måste det vara av så här "sent" om kvällarna. Och varför kan de inte uppdatera på nätterna när man ändå sover?

Det var ju "tur" att jag fick hem mitt mobila bredband idag så jag kan surfa lite i alla fall tills tv'n kommer igång, och det riktiga internet. Allt stängdes av kl 17.45, altså snart två timmar sedan, och jag har inte gjort ett skit på den tiden, legat på soffan, gått och tagit lite att dricka, lagt mig på soffan igen, orkar inte mycket mer, men den förbaskade tv'n fungerar inte!

Nu har jag fått kräkas lite, och nu hoppas jag att de där förbaskade Com Hem människorna sätter igång min tv snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0